La Mania nowa marka pret-a-porter
pioro

La Mania nowa marka pret-a-porter

 

La Mania jesień - zima 2010/ 2011La Mania jesień - zima 2010/2011La Mania jesień - zima 2010/2011La Mania jesień - zima 2010/2011La Mania jesień - zima 2010/2011La Mania jesień - zima 2010/2011Marta Zmuda Trzebiatowska w kreacji La ManiaDebiutująca marka pret-a-porter La Mania to świeże zjawisko na polskiej scenie modowej. Koncepcja marki opiera się na dialogu między subtelną zmysłowością, a siłą współczesnej indywidualistki.

Twórczynią marki jest podziwiana za styl oraz biznesową intuicję Joanna Przetakiewicz. Za kształt kolekcji odpowiada jedna z najbardziej utalentowanych polskich projektantek nowego pokolenia Magdalena Butrym. Efekty tej kreatywnej współpracy obejrzeć można w pierwszym butiku marki La Mania w warszawskiej Galerii Mokotów.

Kolekcja jesień/zima 2010. Nowy minimalizm

Joanna Przetakiewicz oraz Magdalena Butrym wierzą, że piękno jest czymś, co wystarczy w sobie odkryć i świadomie kreować.       Wizja projektantki jest zarysowana jasno: Nasz styl nazwałabym nowym minimalizmem. Neutralna paleta kolorów, zdecydowana konstrukcja i czyste linie wydobywają z kobiecej sylwetki jej naturalny wdzięk.

Premierowa kolekcja La Mania nawiązuje do aktywnego stylu życia współczesnych kobiet. Opierając się na aktualnych trendach światowej mody, marka tworzy krótkie kolekcje, które zaskakują praktycznością i pozwalają czuć się pięknie i komfortowo w ciągu całego dnia. Stąd w kolekcji La Mania oprócz standardowych elementów garderoby (bluzki, spódnice, spodnie, marynarki, płaszcze) pojawia się pełen wachlarz sukienek od dziennych i koktajlowych po suknie wieczorowe. W ofercie znajdują się również zimowe przeboje tego sezonu takie jak pelerynki, kożuchy, sztuczne futra czy kamizelki z lamy. Klientki mogą uzupełnić wybrane przez siebie kreacje dostępnymi w sklepie akcesoriami - skórzanymi paskami, rękawiczkami czy biżuterią.

Tkaniny i kolory. Mała Biała, czyli nowoczesna klasyka

Marka stawia przede wszystkim na wysoką jakość, dlatego szczególną wagę przyłożono do selekcji tkanin. Szlachetne, naturalne kaszmirowe wełny i delikatne dzianiny miękko układając się wokół ciała, zapewniają poczucie luksusu i niezwykłego komfortu.

Projektantka Magdalena Butrym przyłożyła szczególną wagę do kolorystyki kolekcji: Kolor moim zdaniem nie powinien tłumić osobowości, dlatego postawiłam na piaskowe, kamienne i kremowe barwy dla kontrastu uzupełnione czernią i czerwienią – najgorętszym kolorem tego sezonu. Jednak to biel jest barwą kluczem stylu La Mania, nawiązującego do klasyki i minimalizmu. Mała Biała to świeża i nowoczesna wersja jej czarnej konkurentki. Z wszystkich barw to biel jest prawdziwą kobietą: wrażliwa na komplementy światła, zmienna i pełna kontrastów. Niewinna tylko z pozoru – komentuje Magdalena Butrym. Autorem zdjęć do pierwszego katalogu marki La Mania jest fotograf Konrad Ćwiek. 

mat i foto : headlines.pl

 

powrót archiwum

 
Supermodel.pl - portal o modzie modelingu i modelkach. Najnowsze informacje ze świata mody, ciekawe artykuły. Moda w pigułce, porady modelingowe, moda, modeling, modelki, moda, modeling, modelki
Mapa strony  |   FAQ  |   Reklama  |   Polityka prywatności  |   Regulamin  |   Kontakt      
Copyrights © Supermodel.pl 2009